Pokyčiai versle dažnai prasideda nuo mažų, bet svarbių žingsnių. Vienas iš svarbiausių tikslų ir pokyčių, kuriuos nori įgyvendinti verslai – rezultatų skaitmeninėje erdvėje, pagerinimas. Tam reikia investuoti į SEO paslaugas, kurios duoda ilgalaikę, tvarią grąžą. SEO (angl. Search Engine Optimization) yra procesas, kuris padeda jūsų svetainei pasiekti aukštesnes pozicijas Google paieškos puslapiuose, tokiu būdu pritraukiant daugiau lankytojų ir padidinant jūsų verslo matomumą internete.
Šiame straipsnyje jums bus pateikiama platesnė informacija apie tai, kaip SEO veikia ir kokią naudą ši investcija gali nešti.
Kas yra SEO ir kokia jo paskirtis?
Pagrindinis tikslas, kurio visi siekia, investuodami į SEO – pagerinti svetainės pozicijas ir matomumą organinėse paieškose per Google. Taip potencialūs klientai gali lengviau jus rasti.
Optimizavimas atliekamas etapais, nuolatos darant smulkesnes užduotis, kad pavyktų įgyvendinti platesnę SEO strategiją. Pagrindinės užduotys apima svetainės struktūros, turinio, optimizavimą, vidinių ir išorinių nuorodų pritaikymą bei techninę svetainės dalį. Viskas optimizuojama taip, kad jūsų portalas atitiktų paieškos sistemų reikalavimus.
Gerai atliktas SEO darbas ženkliai padidina tikimybę, kad jūsų svetainė pasirodys tarp pirmųjų rezultatų „Google“ ar kitose paieškos platformose.
Pagrindiniai SEO komponentai
- Techninis SEO – svetainės greitis, puslapio struktūra, pritaikymas mobiliems įrenginiams.
- Turinio optimizavimas – raktažodžių panaudojimas, vertingo turinio kūrimas, meta aprašymai.
- Nuorodų kūrimas – kokybiško vidinio nuorodų tinklo kūrimas, vertingų išorinių nuorodų rinkimas.
Skaičiai nemeluoja, o jie sako, kad SEO atsiperka
Rinkodaros pasaulyje svarbu remtis konkrečiais skaičiais, kurie įrodo, jog investicija atsiperka. SEO sritis čia yra ypatinga, nes jos grąža yra daugialypė bei labai didelė.
Daugiau lankytojų = daugiau potencialių klientų
Statistika rodo, kad net 75-90 % vartotojų (priklausomai nuo paieškos nišos) niekada neįsijungia antro paieškos rezultatų puslapio. Tai reiškia, kad jei jūsų svetainės nėra pirmajame puslapyje, ją pamatys itin mažai žmonių. Patekus į pirmąjį puslapį, realu tikėtis apie 50-60 % viso svetainės srauto pritraukti būtent iš paieškos.
Didžiausia investicijų grąža (ROI)
Remiantis „Search Engine Journal“ duomenimis, SEO generuoja vieną iš didžiausių ROI tarp visų skaitmeninės rinkodaros kanalų. Vidurkiai skiriasi, bet gali siekti 12:1, tad už kiekvieną investuotą eurą galima gauti 12 eurų grąžą. Palyginimui, kiti kanalai vargiai sugeneruoja ir dukart mažesnę grąžą.
Nuolatinis ir ilgalaikis rezultatas
Skirtingai nei mokama reklama, kurios rezultatai baigiasi vos tik ji nustojama rodyti, SEO lankytojų srautą pritraukia ilgą laiką. Vienos apklausos duomenimis, apie 60 % rinkodaros specialistų mano, kad natūralios paieškos srautas yra geriausias kokybės ir ilgalaikės vertės svetainei, šaltinis.
SEO privalumai verslui
Štai keletas pagrindinių privalumų, kuriuos geros SEO paslaugos duos jūsų verslui.
- Būdami tarp pirmų rezultatų, išsiskiriate iš konkurentų ir potencialius klientus atvedate pas save, o ne leidžiate nueiti pas varžovą.
- Vartotojai labiau pasitiki organiniais rezultatais nei reklama.
- Nereikia nuolatos mokėti už paspaudimus.
- Per SEO pritrauktas srautas dažniau virsta pirkėjais, nes lankytojai atėjo ieškodami konkretaus sprendimo.
Kodėl tikrai verta pradėti nuo SEO?
Konkurencingoje rinkoje reikia būti matomam. SEO nėra kažkoks trumpalaikis sprendimas. Tai ilgalaikė investicija, kuri su laiku tampa tik vertingesnė. Pradėjus nuo SEO paslaugų, jūsų svetainė tampa labiau matoma, pritraukia daugiau lankytojų ir potencialių klientų, o investicija į SEO dažniausiai generuoja milžinišką grąžą Jei norite realių pokyčių savo versle, pradėkite nuo SEO savo svetainei!