Technologijos automobiliuose labai sparčiai tobulėja su kiekvienais metais. Gamintojai stengiasi vieni iš kitų išsiskirti, kad jų gaminamos transporto priemonės būtų labiau perkamos. Kadangi vairuotojai vis labiau nori komforto automobiliuose, o Euro NCAP (Europoje parduodamų naujų automobilių saugumą tikrinanti agentūra) iškelia vis daugiau reikalavimų. Todėl automobiliuose yra įdiegiama vis daugiau sistemų, ypač elektronikos. Su kuria gali dirbti tik diagnostinė įranga, kadangi ji būtent tam ir skirta.
Pasitelkiant diagnostikos įrangą serviso mechanikai atlieka kompiuterinę diagnostiką. Kurios pagalba yra išaiškinami automobilio elektronikos sistemos gedimai. Kaip pavyzdžiui, galima patikrini abs, oro pagalvių, visų daviklių ir dar daugybė kitų klaidų. Jų kiekvienas gamintojas turi daugybė ir kiekviename pagamintame automobilyje jų vis daugėja. Diagnostinė įranga yra tarsi chirurgas, kuris pasinaudodamas tam tikra įranga, gali tiksliai pasakyti kokia liga yra sergami. Su kompiuterinės diagnostikos prietaisais yra lygiai tas pats, tik diagnostikos prietaisuose yra įrašyta programinė įranga, kurioje yra visa reikalinga informacija.
Iš vienos pusės, kai daugelis mechanizmų yra kontroliuojami elektronikos yra lengviau, kadangi diagnostinė įranga gali greitai parodyti koks ir kur gedimas yra. Iš kitos pusės, tai truputi apsunkina tuos mechanikus, kurie neturi savo garaže diagnostikos įrangos ir negali atlikti kompiuterinės diagnostikos. Tad, kai pagalvoji, jog ateityje automobilyje tikrai nemažės, o tik tai daugės tokių elektronikos sistemų, rodosi reikia keisti požiūri. Dažnai yra susiformavusi nuomonė, kad jeigu mechanikas viską žino, tai jis yra pats geriausias ir tokiam mechanikui tikrai norisi palikti savo automobilį. Tačiau ateina laikai, kai žinojimas gali neužtikrinti gedimo pašalinimo, tam pradeda reikėti ir diagnostikos įrangos.
Servisai, kurie jau dabar neteikia kompiuterinės diagnostikos paslaugos, darosi vis sunkiau. Konkurentai, kurių dabar yra apstu, teikdami šią paslaugą gali pasiūlyti pilną techninį aptarnavimą, nuo gedimo radimo iki jo pašalinimo. Vairuotojas, kuriam sugedo automobilis, tikrai norės jį atgauti kuo greičiau. Todėl jo netenkins pasakymas, kad ieškosime gedimo, klientas visada nori žinoti kada atgaus automobilį ir kiek kainuos remontas. Taigi, diagnostinė įranga tampa vis reikalingesnė ir su laiku ji taps dar reikalingesnė, tad geriau yra nesnausti ir jau dabar praktikuotis dirbi su ja.