Trečiadienis, 30 lapkričio, 2022
Pradžia > Grožis ir sveikata > Gaminių top 7, kuriuos būtina vartoti rudenį bei žiemą

Gaminių top 7, kuriuos būtina vartoti rudenį bei žiemą

Ne paslaptis, kad rudenį bei žiemą oro sąlygos būna tikrai ne pačios draugiškiausios, tad savimi turime rūpintis kur kas atsakingiau. Vienas iš būdų tai padaryti – vartoti tam tikrus produktus. Na, o, kokius produktus būtų vertingiausia rinktis rudenį ir žiemą? Jau netrukus įvardinsime svarbiausiųjų septynetuką, o, kol kas, norisi tik priminti, kad šie produktai yra tokie vertingi, kad juos naudoti verta ne tik rudenį ar žiemą, bet ir ištisus metus. 

Brokoliai

Šias daržoves verta valgyti ne tik dėl puikaus jų skonio ar nuotaikingos spalvos, bet ir todėl, kad būtent brokoliai turi labai daug vitamino C, kuris orams atvėsus yra ypač svarbus. Taigi, noriai ruoškite iš jų sriubą, salotas, troškinius ar tiesiog valgykite kaip užkandį.

Kanapių aliejus

Į svarbiausiųjų dešimtuką patenka ir kanapių aliejus. Jis svarbus tuo, kad savo sudėtyje turi daug įvairių vitaminų, o svarbiausia – vitamino D, kurio ypač jums reikia tamsiuoju metų laiku. Be to, kanapių aliejus yra ir viena iš priemonių, skirtų imuniteto stiprinimui. Tad, CBD produktai, būtinai turėtų atsirasti jūsų kasdienių pasirinkimų sąraše.

Šviežiai spaustos apelsinų sultys

Jei tamsius rudens ar žiemos rytus esate įpratę pradėti tik puodeliu karštos kavos, verta pabrėžti, kad tai gali būti malonu, tačiau ne itin naudinga. Kava jums tikrai gali suteikti žvalumo bei šilumos, tačiau dar vienas gėrimas, kuriuo ypač naudinga pradėti rudens ar žiemos rytus, yra šviežiai spaustos apelsinų sultys. Šį gėrimą yra verta rinktis todėl, kad jis labai turtingas vitaminais C ir D, kurie reikalingi rudenį ir žiemą.

Raudonos paprikos

Dauguma žmonių rytinius sumuštinius ar popiet valgomas salotas yra įpratę papildyti agurkais ar pomidorais. Šios daržovės skanios, nekaloringos ir turi puikių savybių, tačiau atėjus rudeniui bei žiemai, reikėtų įprasti ir prie raudonųjų paprikų, kadangi jose – ypač daug vitamino C. Taigi, gardinkite jomis salotas bei sumuštinius, gaminkite iš jų troškinius ir sriubas. 

Špinatai

Ruduo ir žiema yra tie metų laikai, kai reikėtų kuo dažniau vartoti špinatus. Juos į savo valgiaraštį verta įtraukti todėl, kad juose gausu folio rūgšties, o ji mums yra reikalinga tam, kad palaikytume stiprią imuninę sistemą.

Natūralus jogurtas

Kokius pusryčius rinktis rudens ar žiemos rytą? Galimi įvairūs pasirinkimai, tačiau natūralus jogurtas būtinai turėtų tapti jų sudedamąja dalimi, kadangi jame gausu gyvųjų kultūrų, kurių mums reikia, kad palaikytume stiprią imuninę sistemą.

Vištienos sultinys

Žvarbiomis rudens ar žiemos dienomis, kuo dažniau pasimėgaukite ir karštu vištienos sultiniu, kadangi būtent jis pasižymi priešuždegiminiu poveikiu ir teigiamai veikia baltąsias kraujo ląsteles. Taigi, dėl šių priežasčių, yra sumažinama tikimybė apsikrėsti kvėpavimo takų infekcijomis, kurios rudenį bei žiemą, yra ypač dažnos.