Šalies ekonomikos augimui didžiulę reikšmę turi veiksminga transporto sistema ir reikiamos jos infrastruktūros. Prekių gamyba ir rinkodara neįsivaizduojama be logistikos procesų. Vietiniai pervežimai, žinoma, yra labai svarbūs, tačiau to negana, kad ekonomika augtų. Todėl šaliai labai svarbus transporto srities augimas, kuris leistų vykdyti pervežimus tarptautiniu mastu. Globalios ir sparčiai kintančios rinkos reikalauja, kad būtų palaikytas kuo aukštesnis klientų aptarnavimo lygis, su mažiausiomis išlaidomis, todėl konkurencija tik auga ir Lietuvos įmonėms tenka sunkiai dirbti norint varžytis tarptautiniais mastais.
Šiandieninė logistika yra daug platesnė nei prieš kelias dešimtis metų. Tai nebėra tik paprastų maršrutų sudarymas ir jų įvykdymas. Dabar logistikos esmė – apjungti skirtingas veiklas siekiant bendrų tikslų: kuo geriau aptarnauti klientą, išvengti papildomų išlaidų ir gauti kuo didesnį pelną. Į logistikos procesą įeina: informacijos apsikeitimas, transportavimas, atsargų valdymas, sandėliavimas, produktų rūšiavimas, markiravimas, pakavimas.
Tarptautinė logistika rūpinasi, kad prekės, kroviniai būtų pristatomi į atitinkamą vietą, tinkamu laiku. Ši logistikos rūšis yra geografiškai daug platesnė, lydima plačiai išvystytų vidinių ryšių, o procesai sudėtingesni nei vietiniai pervežimai. Be to konkurencija daug didesnė, todėl daug sunkiau parduoti savo paslaugas. Tačiau iki šiol Lietuva, lyginant su kitomis ekonomiškai stipriomis Europos valstybėmis, labai stipriai konkuravo – teikė kokybiškas pervežimų paslaugas, siūlė išmanius maršrutų sprendimus. Taip pat Lietuva tapo populiariu tranzito kraštu vykdant tarptautinius pervežimus dėl gerai išplėtoto kelių tinklo, kuris veda trumpiausiais maršrutais tiek iš rytų į vakarus, tiek iš šiaurės į pietus.
Norint, kad tarptautiniai logistiniai sprendimai būtų efektyvūs ir už tinkamą kainą, reikia į transportavimo procesą įtraukti įvairių rūšių transportą – laivus, lėktuvus, traukinius, kurie tik papildo vienas kitą, padidina pervežamus kiekius ir sutrumpina gabenimo laiką. Deja Lietuva neturi didelių galimybių plėtoti logistikos kitomis transporto priemonėmis, todėl daug dėmesio skiria kelių transportui. Didelė dalį šalies BVP sudaro būtent logistika, tiek tarptautiniai, tiek vietiniai pervežimai. Kiekvienais metais vis daugiau lėšų investuojama į šią sritį, norint ją auginti, būti lygiaverte konkurente ir pasiekti dar geresnių rezultatų.